Credit Expo – 20/04/2023 – De Montil – Affligem
11u50 – 12u20 / Zaal Saturnus
Seminar : Twikey

Sprekers : Edwin Van Walsum, Mobility Strategy Coordinator Kuwait North-West Europe & Nicolas Lejaeghere, recurring payment expert Twikey
Taal van de presentatie: Nederlands
Twikey is Silver Partner van Credit Expo

Q8 Mobiliteitsapp | Terugkerende betalingen en versterkte klantenrelatie

De laatste jaren is er een trendverandering van eenmalige aankopen naar terugkerende betaalmodellen waarbij de klantenrelatie centraal staat. Dit doen bedrijven door abonnementen, apps, servicecontracten, loyaltyprogramma’s aan te bieden. Hoe zorgen bedrijven ervoor dat terugkerende betalingen vlot, veilig en volledig geautomatiseerd verlopen? Ontdek hoe Q8 een doorgedreven klantenrelatie combineert met een volledig automatisch betaal- en tankproces. De onbemande Tango-stations van Q8, in België gekend als Q8 Easy, kregen eind vorig jaar in Nederland een facelift met een gloednieuwe Tango-app. Met de app koppelt Q8 een unieke betaalinnovatie aan een verbeterde klantenrelatie. Op enkele maanden tijd heeft de Tango-app al 250.000 terugkerende gebruikers. Q8 is op weg om snel 1 miljoen Nederlanders via de app te laten tanken, parkeren en auto delen en dit concept vervolgens te internationaliseren.