Op donderdag 20 oktober 2016 organiseert Next Level in samenwerking met het Instituut voor Kredietmanagement (IvKM) de tweede editie van het credit management evenement “Credit Expo” in België. Als locatie werd gekozen voor de Brabanthal in Leuven.

Credit Expo brengt vraag en aanbod op één dag bij elkaar in een inspirerende omgeving door middel van een vakbeurs in combinatie met een kwalitatief hoogwaardig seminarieprogramma bestaande uit diverse expertsessies, praktijkcases en productpresentaties.

Nieuwe locatie: Brabanthal Leuven

Serge van Groningen, directeur Next Level: “De eerste editie van Credit Expo België in oktober 2015 in Gent was met 600 aanwezigen meteen een voltreffer. Op vraag van de exposanten en bezoekers organiseren we in 2016 de tweede editie. Als locatie kiezen we deze keer voor Leuven. Zo willen we ook bezoekers uit andere regio’s de kans geven om Credit Expo vlot te bezoeken. Voor 2017 hebben we het voornemen om naar Brussel te gaan. We willen uitgroeien tot een volwaardig nationaal vakevenement.”

Toegevoegde waarde van het seminarieprogramma

Ludo Theunissen, voorzitter IvKM: “Het Instituut voor Kredietmanagement zet opnieuw mee zijn schouders onder Credit Expo. Op deze vakbeurs vind je alle facetten van credit management terug. Het seminarieprogramma heeft een grote toegevoegde waarde. In het uitgebreid vakinhoudelijk programma wordt aandacht besteed aan actuele trends en thema’s waarbij de verschillen tussen bedrijven die actief zijn in B2C, B2B en internationale markten inzichtelijk worden gemaakt. Voor credit managers is Credit Expo dus een uitermate nuttige dag. Credit Expo draagt bij tot de verdere professionalisering en emancipatie van kredietmanagement in het Belgische bedrijfsleven.”

Streefdoel : 35 exposanten en 800 bezoekers

Credit Expo biedt een compleet overzicht van de Belgische markt voor credit management en daaraan gerelateerde producten en diensten. Naar verwachting 35 toonaangevende bedrijven zullen innovatieve producten en diensten presenteren op het gebied van debiteurenbeheer, software, kredietinformatie, elektronisch factureren, kredietverzekering, factoring en outsourcing.

Credit Expo is gratis toegankelijk voor eindgebruikers en beleidsbepalers ten aanzien van oplossingen op het gebied van credit management. De naar verwachting 800 bezoekers krijgen inzicht in alle mogelijke oplossingen om kredietrisico’s te minimaliseren en de inkomende cashflow te versnellen zonder klantrelaties onnodig onder druk te zetten.

Exposantenwerving

De verkoop van de beschikbare standruimtes is inmiddels opgestart. De stands worden ‘turn-key’ geleverd en zijn voorzien van meubilair, verlichting en elektriciteit. De exposantenbrochure en de beursplattegrond zijn downloadbaar via de website van Credit Expo.

Voor vrijblijvend advies over de diverse mogelijkheden kunnen potentiële exposanten contact opnemen met  Jo Bolangier, Sales Manager België, M: +32(0)477648572

Meer info : www.creditexpo.be

Bart Spiessens (bvba de Marketeer)
Marketing – Credit Expo België