Organisatoren Serge van Groningen van Next Level Academy BV en Bart Spiessens van de Marketeer BV : “Na 5 edities tussen 2015 en 2019, en de gedwongen stop door de corona-pandemie, is het tijd om het Credit Expo concept in België heruit te vinden.
We komen terug in het najaar met een stevig vernieuwd verhaal: Credit Expo is in België niet langer een vakbeurs, maar een congres met focus op kennisoverdracht en netwerking.”

Credit Expo was en blijft het grootste business event voor de creditmanagement sector in België. Het nieuwe Credit Expo 2.1 wil een 25-tal dienstverleners inzake credit management (fintech innovators en gamechangers in de order-to-cash keten) een platform bieden om te netwerken met een 250-tal decision makers in de order-to-cash keten (primair uit Vlaanderen en Brussel).

Doelgroep van de bezoekers : credit managers, credit risk managers, hoofden debiteurenbeheer, managers collections, financiële managers, risk managers, treasury managers en ICT managers.

Inspiratie en kennis opdoen

Op het ééndags-congres kunnen de bezoekers van 9 uur tot 18 uur inspiratie en kennis opdoen tijdens kwalitatief hoogstaande keynotes en seminars omtrent de digitalisering en disruptie van het credit management. Credit Expo 2.1 is geen klassieke vakbeurs meer, maar wel een congres met neutrale topsprekers voor de keynotes (Nederlandstalige- en Engelstalige presentaties). Met de kwalitatieve content worden de financiële directies overtuigd om hun credit managers naar het event te sturen.

Het voorlopige congres-programma bevat onderwerpen als ‘Skills for the digital age’, ‘Leiding geven aan de digitale transformatie van creditmanagement’, ‘Disruptie in de incassosector: van outsourcing naar insourcing’, ‘Van predictive naar prescriptive analytics’, ‘Digitalisering van processen: de inzet van Robotic Process Automation, kunstmatige intelligentie enz.’, ‘De impact van COVID-19 op credit management’…

Netwerken

De partners van Credit Expo kunnen tijdens de diverse breaks actief netwerken op hun ‘meeting points’ (er zijn geen beursstands meer) met alle bezoekers. Via de event-app kunnen op voorhand afspraken tijdens het event ingepland worden. Kwalitatieve gratis catering voor alle deelnemers in de netwerkruimte gedurende de hele dag maakt het concept compleet.

Deelnemen als bezoeker

Deelnemen als bezoeker is gratis op uitnodiging van de partners of de organisator. Kostprijs voor deelname als bezoeker (behorend tot de doelgroep) zonder uitnodiging: 500 € ex btw. Commerciële profielen van dienstverleners die geen partner zijn van het event kunnen alleen betalend deelnemen (1.500 € ex btw).

De Montil te Affligem

Noteer in uw agenda: donderdag 14 oktober 2021 in De Montil te Affligem. Een centraal gelegen eventlocatie die makkelijk bereikbaar is aan de afrit van de E40 Brussel-Oostende, met een ruime gratis parking. Uiteraard volledig coronaproof. De datum en/of locatie kunnen nog gewijzigd worden in functie van de overheidsmaatregelen omtrent COVID-19.

Deelnemen als event-partner

Interesse in deelname als event-partner?