
Fintechbedrijven POM en Mail to Pay hebben eind 2022 hun krachten gebundeld. Ze brengen hun expertise in betaaldiensten en creditmanagement samen en varen voortaan in België verder als één organisatie onder de POM-vlag.
Uit de combinatie van innovatieve betaaloplossingen en geautomatiseerd creditmanagement ontstaan nieuwe mogelijkheden voor organisaties om vlotter, efficiënter en klantvriendelijker betalingen te ontvangen.
Bedrijven die de creditmanagementsoftware van POM en Mail to Pay gebruiken, kunnen het volledige debiteurenproces automatiseren, personaliseren en robotiseren: van het verzenden van de eerste factuur tot de laatste aanmaning.
Deze manier van werken brengt heel wat voordelen met zich mee: lagere inningskosten, een hogere inningsgraad, meer klanttevredenheid en een hoger klantbehoud. Bovendien hebben klanten van POM en Mail to Pay de flexibiliteit om hun inningsproces continu bij te sturen.
Door vervolgens de QR-betaalcodes en betaallinks toe te voegen aan hun uitgaande facturen worden organisaties sneller en correcter betaald. Tot 40 procent van de debiteuren betaalt binnen 24 uur na de ontvangst van een betaalverzoek van POM. Ook het aantal herinneringen vermindert aanzienlijk, tot 18 procent.
POM en Mail to Pay bedienen samen meer dan 1500 klanten in België in uiteenlopende sectoren gaande van energiebedrijven en watermaatschappijen tot overheden, ziekenhuizen, sociale verzekeringsfondsen, scholen en sportclubs.
Bedrijfsnaam | POM & Mail to Pay |
---|---|
Adres | Lange Gasthuisstraat 29 B8 |
Postcode | 2000 |
Plaats | Antwerpen |
Land | Belgium |
Internet | www.pom.be |
siska@pom.be |